Nejčastější otázky a odpovědi

Na internetové adrese https://www.pro-bonus.cz/registrace/ vyplníte své osobní údaje a kliknete na Registrovat. Po vyplnění formuláře Vám přijde e-mail, ve kterém musíte kliknout na odkaz a potvrdit tak, že s registrací souhlasíte. (Jedná se o tzv. dvojité potvrzení souhlasu.) POZOR! V případě, že registraci v emailu nepotvrdíte, nesbíráte body. Body začnete sbírat až ode dne, kdy svou registraci dokončíte kliknutím na odkaz.

Na www.pro-bonus.cz v pravém rohu rozkliknete nabídku Přihlásit. Klikněte na odkaz Zapomněli jste heslo? Zobrazí se ikona pro doplnění Vašeho emailu a klikněte na Odeslat. Na Váš uvedený email obdržíte nové heslo.

Všem již registrovaným zákazníkům byla automaticky vygenerována elektronická karta PRO-BONUS s unikátním číselným označením. Kartu si lze stáhnout po přihlášení na Vaši stávající registraci v sekci Můj účet.

Body je možné sbírat pouze v rámci daného, časově stanoveného PRO-BONUS programu. Registrovaný zákazník sbírá body u toho partnera, kterého uvedl při své registraci do programu. Aktuální seznam sortimentu zahrnutého do programu, je zveřejněn na https://www.pro-bonus.cz/sortiment/. Na svém PRO-BONUS účtu máte kdykoli přehled o nasbíraných bodech. Pomocí kalkulačky bodů, můžete plánovat svoje nákupy pro získání vysněné odměny.

  • Ověřte si, zda nakupujete zboží, které je zařazeno do programu a zda nakupujete u prodejců, kteří jsou zařazeni do PRO-BONUS programu. Aktuální seznam sortimentu a partnerů je zveřejněn na https://www.pro-bonus.cz/sortiment/
  • Zboží bylo nakoupeno mimo období trvání programu.
  • Nakoupil jste poté, co jste se zaregistroval?
  • Je váš doklad vystaven na stejné údaje, na které je provedena vaše registrace?


Ano. Stačí při nákupu nahlásit své jméno, příp. IČO prodejci a systém automaticky spojí Váš nákup s Vaším účtem.

Objednané odměny nelze vrátit ani vyměnit. Výjimkou jsou případy, kdy doručené zboží nesplňuje parametry objednaného zboží (dodaná jiná velikost, model, barva).

Žádosti o změnu údajů zasílejte prosím na e-mail: info@pro-bonus.cz.

Pokud si přejete odhlásit zasílání novinek na Váš email, klikněte na své jméno v pravém rohu webové stránky, klikněte na můj účet a změňte nastavení zasílání informačních emailů.

Ztrátu PRO-BONUS karty prosím nahlašte na infolinku info@pro-bonus.cz nebo tel.: +420 778 408 408.  Nová karta Vám bude nahrána v sekci Můj účet.

Pokud jsme s objednávkou ještě nezačali pracovat, je možné jí zrušit či změnit – obvykle do 24 hodin. S požadavkem se obraťte na infolinku programu info@pro-bonus.cz.

Zpracování objednávek probíhá průběžně. Termín doručení je přibližně 30 kalendářních dní od objednání zákazníkem.

Stav zpracování objednávky je průběžně aktualizován.

V případě, že obdržíte zboží v poškozeném obalu, doporučujeme odmítnout převzetí zboží od kurýra. V případě, že po rozbalení balíku zjistíte poškození zboží, můžete uplatnit reklamaci doručení, a to pouze do 24 hodin od převzetí zboží.

Případné další reklamace na zboží akceptujeme do 1 roku od dodání. Nárok na uplatnění reklamace nelze vymáhat soudní cestou.

V případě závady kontaktujte prosím naši infolinku.

Nelze sčítat body při nákupu u různých partnerů. Pokud chcete nakupovat u dvou různých partnerů, musíte si vytvořit dvě nezávislé registrace v programu s dvěma různými e-mailovými adresami. Body z těchto dvou registrací nelze nikdy sečíst.

Body lze získat pouze nákupem vybraného stavebního materiálu. Nákup bodů není možný.